« بهمن 91 - خط قرمز بندر عامری
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خط قرمز بندر عامری

من ازادم هرچی را که میدانم دارند ناحقی میکنند جار بزنم

درباره وبلاگ


مدیر وبلاگ : علی[21]
نویسندگان وبلاگ :
مانی (@)[0]


من یه نفرم با هزار راه نرفته

نویسندگان

    ..


مقتدر مظلوم :: نوای وبلاگ

بازدیدها


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 53209

طراح قالب: یکی از دوستان



استخاره آنلاین با قرآن کریم


ظاهرت گونه ای هست که خجالت نکشی

فرض کن حضرت مهدی(عج)به توظاهرگردد، ظاهرت هست چنانیکه خجالت نکشی؟باطنت هست پسندیده ى صاحب نظری؟خانه ات لایق اوهست که مهمان گردد؟لقمه ات درخوراوهست که نزدش ببری؟پول بی شبهه وسالم زهمه داراییت داری آن قدرکه یک هدیه برایش بخری؟حاضری گوشی همراه توراچک بکند؟باچنین شرط که درحافظه دستی نبری!واقفی برعمل خویش توبیش ازدگران؛ می توان گفت توراشیعه ى اثناعشری?



هشداری برای جدایی عسلویه از بوشهر

به نقل از پیرزن غرغرو 

من هشدار میدم

نگذارید دست استان فارس به عسلویه بیفتد هر چند از اون جایی که مسئولین استان بوشهر مشتی آدم جاطلب و بی .... هستند و از ترس اینکه مبادا جایگاه شون را از دست بدن ساکتند و صداشو در نمیارن و شاید هم جیره خوار شدند . اینو هم بگم یکی از دلایل اینکه نمیگذارند استاندار بومی داشته باشیم هم همینه گه رگ وطن پرستیشون مانع خواسته هااونها نشه .این اتفاق خواهد افتاد . اگر مردم هم نجنبند و از خواب خیالی خون گرمیشون بیدار نشوند و لب به اعتراض باز نکنند فاتحهش خونده است . هر چند الانشم اسماُ عسلویه جزء بوشهر ،ولی عملا فوایدش برای استان فارس می باشد .نمونه بارزش که خیلی مشخصهو قابل درک و نمیخواد زیاد به مختون فشار بیارید، این که حاضر نشدند تیم فوتبال بوشهر را حمایت کنند اما این لطف را در حق تیم فارس کردند و دیگر اینکه برای پذیرش نیرو و کارگر بچه های استان فارس را بومی معرفی میکنند . تازه اغلب رئیس و روئسا عسلویه هم فارسی هستند .

پیر زن غرغرو اضافه کرد . ترس من از اینکه استان فارس ،عسلویه را صاحب بشه اینه که دستش به خلیج فارس و آبهای آزاد برسه اونوقت دیگه بیاو درستش کن شک نکن که ادعای استقلال خواهد کرد  (یادتون نره دشمن اصلی ما اسرائیله )

ببین من کی اینو گفتم.



اول روز خلق شد یا شب؟!

اول روز خلق شد یا شب
 
در خلال اخبار و روایات اسلامی پاسخ این مسئله ذکر شده که ما آن را در این جا نقل می کنیم.

افکار، شاید برای افراد زیادی این سوال وجود داشته باشد که در دایره خلقت اول روز بود یا شب؟ یا به عبارتی روز بر شب سبقت داشته یا شب بر آن مقدم بوده است؟

در خلال اخبار و روایات اسلامی پاسخ این مسئله ذکر شده که ما آن را در این جا نقل می کنیم:

حضرت امام رضا(علیه السلام) روزی در مجلس "مأمون" که "ذوالریاستین" [1] نیز بود، حضور یافت و درباره شب و روز و این که کدام یک از آن دو پیش تر از دیگری آفریده شده اند گفت و گو به میان آمد. ذوالریاستین از امام رضا(علیه السلام) در این زمینه سوال نمود. امام(علیه السلام) فرمودند: «دوست داری که از قرآن جواب تو را بدهم یا از محاسبات خودت؟» عرض کرد:«البته می خواهم از حساب جوابم را بدهید!»

امام(علیه السلام) فرمودند: «آیا شما نمی گویید: طالع دنیا "سرطان"[2] است و حال آن که کواکب و ستارگان در بُرج "شرف" [3] خود بودند؟»
عرض کرد: بلی!
امام(علیه السلام) فرمود: «پس زُحل در "میزان"[4] و مشتری در "سرطان" و مریخ در "جُدی" [5] و زهره در "حوت" [6] و ماه در "ثور" [7] و خورشید در میان آسمان در "حَمَل" [8] است و این [طبق حساب شما] نباشد جز در روز!»
عرض کرد: پس از کتاب خدا؟
امام(علیه السلام) فرمودند: "لَا الشَّمْسُ یَنبَغِی لَهَا أَن تُدْرِکَ الْقَمَرَ وَلَا اللَّیْلُ سَابِقُ النَّهَارِ" [9]؛ نه خورشید را سزاوار است که به ماه رسد و نه شب بر روز پیشی جوید (یعنی روز پیش از شب بوده است.)[10]

پی نوشت ها:

[1] فضل بن سهل سرخسی وزیر مأمون بود. چون هم ریاست دیوان و هم ریاست سپاه داشته به ذوالریاستین (صاحب دو ریاست) معروف شده است.
[2] برج چهارم از صور دوازدهگانه منطقه البروج میان جوزا و اسد
[3] در اصطلاح نجوم برای سیارات سبعه شرفی است: شرف زحل در میزان، شرف مشتری در سرطان، شرف مریخ در حدی و... .
[4] برج هفتم میان سنبله و عقرب
[5] برج دهم
[6) برج دوازدهم
[7] برجی میان حمل و جوزا
[8] برج اول بعد از حوت و قبل از ثور
[9] یس/ آیه 40
[10] ابن شعیه حرّانی، حسن بن علی (قرن چهارم)، تحف العقول عن ال الرسول، ص447

منبع :

مجله راه قرآن- ش 33



بازیگر زن ایرانی تن به روابط نامشروع ندادم حذف شدم

بازیگر زن ایرانی تن به روابط نامشروع ندادم حذف شدم +عکس

بازیگر زن ایرانی تن به روابط نامشروع ندادم حذف شدم +عکس
 
مرجان محتشم بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره ابزار ماندگاری یک بازیگر در عرصه سینما اظهار داشت: کسانی در سینمای ایران قدرت کاذب بدست آوردند که لیاقت ماندن در این عرصه را نداشتند و برخی که مردم دوستشان دارند از صحنه حذف می شوند در واقع یکسری قربانی ماندگاری گروه دیگر می شوند.محتشم با بیان اینکه من نان موقعیتم را نخوردم افزود: من در اوج موقعیت کاری ام در مصاحبه های مکرر بیان کردم که به صورت مداوم کار نخواهم کرد، به دلیل اینکه به هر قیمتی حاضر نیستم در عرصه سینما باشم با اینکه عاشق کارم هستم.
 
بازیگر زن ایرانی تن به روابط نامشروع ندادم حذف شدم +عکس

محتشم تاکید کرد: محبوبیت بین مردم چیزی نیست که بتوان به راحتی آن را بدست آورد ولی متاسفانه برخی ستارگان به دلیل ابزار شدن و ارتباطات غیراخلاقی که باعث شرمندگی و تاسف است محبوب شدند که به اعتقاد من این محبوبیت نیست. وی ادامه داد: چرا مرجان محتشم به عنوان یک بازیگر بدون حاشیه و کسی که اکثریت مردم از هر قشر و تیپی اعم از جامعه مذهبی و یا جامعه مدرن و … قبولش دارند و باید به خاطر اعتقاد به خدا و نپذیرفتن یکسری روابط غیراخلاقی از جامعه هنر حذف شوند و انگ مغرور بودن را بخورد؟!

 

محشتم افزود: من از مرجان محتشم بودن ضربه خوردم زیرا برای من پارامتر های اخلاقی مهم تر از هر موضوع دیگری است حتی به قیمت 8 سال سکوت و مدت ها جدایی از کاری که دوستش داشته باشم و به خاطر این دل آزردگی ها حاضر به ادامه فعالیت در عرصه سینما با این وضعیت نیستم.
 
بازیگر زن ایرانی تن به روابط نامشروع ندادم حذف شدم +عکس

بازیگر سریال «پس از باران» ادامه داد: همانطور که گفتم جایی برای کسانی که بخواهند با اعتقاد به خدا در عرصه ی سینما فعالیت سالم داشته باشند نیست و متاسفانه برعکس کسانی که تن به ارتباطات نامشروع می دهند در این عرصه بالا می روند.

وی با بیان اینکه این روزها با یک بیماری دست و پنجه نرم می کند درباره شرایط بیمه خود گفت: من حتی در حال حاضر یک دفترچه بیمه هم ندارم و اکنون با این شرایط گاهی از طریق طراحی داخلی ساختمان امرار معاش می کنم و از طرفی حتی نوشته های من هم به دلیل مرجان محتشم بودن چاپ نمی شود.