« دورنگی - خط قرمز بندر عامری
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خط قرمز بندر عامری

من ازادم هرچی را که میدانم دارند ناحقی میکنند جار بزنم

درباره وبلاگ


مدیر وبلاگ : علی[21]
نویسندگان وبلاگ :
مانی (@)[0]


من یه نفرم با هزار راه نرفته

نویسندگان

    ..


مقتدر مظلوم :: نوای وبلاگ

بازدیدها


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 53206

طراح قالب: یکی از دوستان



استخاره آنلاین با قرآن کریم


دورنگی

هیچ پرسیده ای چرا برنامه های زمان کودکیم  را دوست تر می دارم ؟

من گمان میکنم نه به پیشرفت تکنولوژی مرتبط است

 و نه به رشد سنی من

بلکه آن زمانها ، برنامه های تلوزیون خانه ما به رنگ برفکهای پایانی بود

همه جا و همه وقت تنها دورنگ را می دیدم

سپیدو سیاه

و برایم تفاوت نداشت که برفک باشد یا برنامه‌ی .............

 

اما  الان

آه ای خدای من

چه کسی فکر می کرد رنگها ، آنقدر زیاد شود که من ، دورنگی را ستایش کنم ؟!!